YILIN EN MAVİ ZAMANLARI: Spider-Man Blue


''Sanırım yılın bu zamanında nasıl olduğumu, bazen kendimi nasıl hissettiğimi, nasıl g
ördüğümü anlatmaya çalıştığımda... ''MAVİ'' derdim. Gökyüzü mavisinden değil, müzikteki gibi, Jazz'daki ve Blues'daki gibi...Hüzünlü olmaktan bahsediyorum''

Mahallemizin sevgili ''Örümcek Dostu'' gibi benimde yılın bu zamanlarında geriye dönüp uğradığım şeyler var! Bunlardan biri Örümcek Adam'ın bu özel sayısı. Sevgililer gününü ve sonraki birkaç haftalık dönemi genellikle yalnız ve hüzünlü geçirdim hayatım boyunca, bu dönemlerde içimi sıcacık yaparken aynı zamanda duygusal bir yük altına sokan bu sayı hakkında bir şeyler yazmak istedim sizlere.

''Bugün sevgililer günü ve benim senede bir kez uğradığım bir yer var. Hiç kimse bilmiyor, bu durumu çok büyütmüyorum.''

''Marvel Renkler'' serisi içinde benim kişisel olarak en beğendiğim ve yine kişisel olarak beni en çok etkileyen Örümcek-Adam hikayesi bu sayılarda geçiyor. Örümcek adamın birçoğumuzun en sevdiği karakterlerden biri olmasının sebepleri arasında, her zaman içimizden hikayeler bulundurması ve kendimizi onun yerinde hissedebilmemizin büyük bir yeri olmuştur.

Jeph Lobb ve Tim Sale farklı bir şey yaparak zaten yeterince duygusal olan Peter'ın geçmişinde büyük yere sahip olan bir hikayeyi,bu sefer Peter'ın, sevgililer gününde eski bir dostu için aldığı ses kayıt kasetlerinde, bizleri Peter'ın kendi iç dünyasında gizlediği duygularında dokunaklı bir gezintiye çıkarıyor.

Bu kişi ''Gwen Stacy'', hiç çizgi roman okumamış olsanız bile ''TASM'' film serilerinden Gwen'in Peter'ın hayatında nasıl bir geçmişi ve etkisi olduğunu az çok biliyorsunuzdur diye tahmin ediyorum.

Farklı sayılara bağlı kalmanız gerekmediği için Örümcek-Adam okumaya başlamak isteyenler için çok kolay ve güçlü bir hikâye bu kesinlikle. Aksiyondan ve Örümcek Dostumuzun kıyafetinden genellikle ayrı olduğumuz bu sayfalarda Peter ile soğuk şubat günlerinde kelimenin tam anlamıyla bir dert ortağı oluyoruz.

Her şey iyiye gitmeye başlamışken nasıl tepetaklak olduğunu çizgi romanın panellerinde takip ederken, Örümceğin ilk sayılarından kesitler, Ben Amca ve Peter'ın ufak notları ile içiniz huzur ile dolmuş gibi hissederken aniden yoğunlaşan melankoli ile gözyaşlarınızı tutamamanız çok olası, aynı Peter'ın hikayesi gibi sizin de duygularınız birden tepetaklak olabilir, bu yüzden mutlaka okurken kahvenizin yanına bir peçete almayı unutmayın!(Evet benimde gözlerim birkaç damla yaş akıtacak kadar dolmuş olabilir...)

''Bak... Olayların, iyi gitmeden önce gerçekten ama gerçekten kötü gitmeleri gerektiğine inanmaya başladım. Sanırım şimdiye kadar hayatımda gelişen olaylara bakarsan görebileceğin tek şey budur. İyi, kötüyü izler. Ne kadar da şaşırtıcı...''
 🌹🌹

Yorumlar

Popüler Yayınlar